Synkronisering med Google Drive

Synkronisera dokument med Google Drive

Synkronisera dokument med Google Drive

Ditt revisorkonto i onFakt kan länkas till ditt Google Drive-konto. onFakt synkroniserar automatiskt alla dokument från alla filer du har tillgång till med din Google Drive i mappen "onFakt" under "Apps". Filerna synkroniseras i PDF-format samt i UBL- eller E-FFF-format, vilket gör det enkelt att utbyta UBL-filer med dina kunder. Dessa UBL-filer kan importeras till nästan vilket bokföringspaket som helst för vidare bearbetning.

När du också installerar Google Drive-applikationen på din dator, synkroniserar Google Drive en lokal mapp på din dator med onlinefilerna så att UBL-filerna faktiskt synkroniseras direkt på din dator. Det betyder att du inte ens behöver ladda ner dokumenten online via Google Drive, men de finns direkt på din dator.

onFakt.se för revisorer är det perfekta verktyget för att digitalisera dokumentutbytet med dina kunder!

Använd ditt eget betrodda redovisningspaket men minimera manuell inmatning genom att samarbeta med din kund via onFakt. Hans fakturor skapade med onFakt är lätta att överföra till nästan alla bokföringspaket.