Synkronisering med Google Drive

Synkronisera dokument med Google Drive

Synkronisera dokument med Google Drive

Ditt revisorskonto i onFakt kan kopplas till ditt Google Drive-konto. onFakt synkar automatiskt alla dokument från alla filer du har tillgång till med din Google Drive i mappen "onFakt" under "Appar". Filerna synkroniseras i PDF-format såväl som i UBL xml-format, vilket gör det enkelt att utbyta UBL-filer med dina kunder. Dessa UBL-filer kan importeras till nästan alla bokföringspaket för vidare bearbetning. När du dessutom installerar Google Drive-applikationen på din dator synkroniserar Google Drive en lokal mapp på din dator med onlinefilerna, så att UBL-filerna faktiskt synkroniseras direkt på din dator. Som ett resultat behöver du inte längre ladda ner dokumenten online via Google Drive, utan de lagras omedelbart på din dator.

onFakt.se för revisorer är det perfekta verktyget för att digitalisera dokumentutbytet med dina kunder!

Använd ditt eget betrodda redovisningspaket men minimera manuell inmatning genom att samarbeta med din kund via onFakt. Hans fakturor skapade med onFakt är lätta att överföra till nästan alla bokföringspaket.

SKAPA ETT KONTO!
server room